Toggle navigation
Faglighed med et smil

Faglighed med et smil

Hos KursusCenter Syd finder du AMU- og efteruddannelseskurser inden for mange forskellige fagområder

Digital købsadfærd + omnichannel

Hold

22-09-2025
Digital købsadfærd + omnichannel
Modul 1 på bilsælgertrainee. Digital købsadfærd. Efter kurset kan du anvende relevante værktøjer til analyse, prioritere og optimere, hvordan virksomheden møder sine kunder før, under og efter et digitalt salg. Du får viden om kundetyper og hvordan du digitalt påvirker disse. Omnichannel. Efter kurset kan du bruge omnichannel til at optimere jeres kundeservice igennem dataopsamling, automatisering og personalisering. Du kan derudover optimere arbejdsgange for kundeservicemedarbejdere og bruge den indsamlede data til at optimere på kunderejsen og understøtte salgsindsatser. AMU fagene afsluttes med en prøve.
Mommark Mommarkvej 374 6470 Sydals
4 dage Daghold
Info om fag

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med eller gerne vil arbejde med funktioner i forhold til digital købsadfærd, kundepåvirkningen og den digitale kundeoplevelse.

Beskrivelse: Deltageren kan anvende værktøjer og viden om digitale trends og tendenser inden for købsadfærd til at skabe øget kundeloyalitet og konvertering.

Deltageren kan gennem kendskab til målgrupper, anvende metoder til kundepåvirkning ud fra konkrete parametre.

Endvidere har deltageren kendskab til Customer Journey for at kunne bidrage til optimeringen af kundeoplevelsen på relevante platforme.

Fagnummer: 48658 Digital købsadfærd Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 428,00 Uden for målgruppe: DKK 1.370,30

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med digital kundeservice og salg eller i fremtiden skal arbejde med digital kundeservice og salg på tværs af kanaler.

Beskrivelse: Deltageren kan ved hjælp af en omnichannel strategi arbejde med kundeoplevelsen for at skabe en målrettet salgsindsats.

Deltageren kan tilrettelægge effektive arbejdsgange for medarbejdere, der for kunden resulterer i en sammenhængende oplevelse af brandet.

Endvidere kan deltageren tilrettelægge en sammenhængende effektiv service og kommunikation over for kunden.

Fagnummer: 49805 Omnichannel Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 428,00 Uden for målgruppe: DKK 1.370,30