Toggle navigation
Faglighed med et smil

Faglighed med et smil

Hos KursusCenter Syd finder du AMU- og efteruddannelseskurser inden for mange forskellige fagområder

Fastlæggelse af mål ved personligt salg

Hold

22-09-2025
Fastlæggelse af mål ved personligt salg
Bilsælgertrainee, modul 1. Efter uddannelsen kan deltageren opbygge og anvende en kundedatabase i et eksisterende CRM-system, opstille søgekriterier i databasen mod udvalgte segmenter samt arbejde med databasen ud fra gældende lovgivning om persondata mv. Deltageren kan håndtere vanskelige kunder ved at anvende teknikker til konflikthåndtering. Deltageren kan, ud fra kendskabet til egne styrker og begrænsninger, vurdere hvornår en konflikt er uundgåelig og kender teknikker til at håndtere konflikter, der ikke umiddelbart kan løses. Efter uddannelsen er deltageren i stand til at fastlægge mål for det personlige salg med udgangspunkt i butikkens strategi eller fastsat indsatsområde eksempelvis indenfor omsætning. Deltageren kan følge op på egne fastlagte mål. Alle AMU fag afsluttes med en prøve for at opnå bevis.
Mommark Mommarkvej 374 6470 Sydals
5 dage Daghold
28-04-2025
Fastlæggelse af mål ved personligt salg
Bilsælgertrainee, modul 1. Efter uddannelsen kan deltageren opbygge og anvende en kundedatabase i et eksisterende CRM-system, opstille søgekriterier i databasen mod udvalgte segmenter samt arbejde med databasen ud fra gældende lovgivning om persondata mv. Deltageren kan håndtere vanskelige kunder ved at anvende teknikker til konflikthåndtering. Deltageren kan, ud fra kendskabet til egne styrker og begrænsninger, vurdere hvornår en konflikt er uundgåelig og kender teknikker til at håndtere konflikter, der ikke umiddelbart kan løses. Efter uddannelsen er deltageren i stand til at fastlægge mål for det personlige salg med udgangspunkt i butikkens strategi eller fastsat indsatsområde eksempelvis indenfor omsætning. Deltageren kan følge op på egne fastlagte mål. Alle AMU fag afsluttes med en prøve for at opnå bevis.
Mommark Mommarkvej 374 6470 Sydals
5 dage Daghold
Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til salgs- og servicemedarbejdere i detailvirksomheder. Målgruppen er primært medarbejdere, der har erfaring med salgsarbejde.

Beskrivelse: Deltageren kan fastlægge mål for det personlige salg med udgangspunkt i butikkens strategi eller indsatsområder, eksempelvis indenfor omsætning, bruttoavance, antal ekspeditioner, basket size og hitrate.

Deltageren kan efterfølgende følge op på egne fastlagte mål.

Deltageren kan videndele sine erfaringer med fastsættelse af mål, og planlægge samme effekt generelt for butikken.

Fagnummer: 43179 Fastlæggelse af mål ved personligt salg Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 428,00 Uden for målgruppe: DKK 1.370,30

Målgruppe: Uddannelsesmålet retter sig mod AMU-målgruppen. Dvs. personer med en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveauet.

Beskrivelse: Salgsmedarbejderen kan håndtere vanskelige kunder ved at anvende teknikker til konflikthåndtering.

Salgsmedarbejderen kan med kendskab til kropssprogets betydning forbedre situationen i forhold til opstået konflikt i kundesituationer.

Salgsmedarbejderen kan klare vanskelige kundesituationer gennem brug af konstruktive kommunikationsværktøjer.

Salgsmedarbejderen kan genkende forskellige kundetyper og forstå, hvordan de skal tackles i forhold til god kundeservice.

Salgsmedarbejderen kan, ud fra kendskabet til egne styrker og begrænsninger, vurdere hvornår en konflikt er uundgåelig og kender teknikker til at håndtere konflikter, der ikke umiddelbart kan løses.

Fagnummer: 45389 Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 214,00 Uden for målgruppe: DKK 815,15 Er på følgende regionale positivlister: 6 Ugers Østjylland Sydjylland

Målgruppe: Salgs- og administrative medarbejdere i detail- og handelsvirksomheder, der arbejder med markedsføring og kommunikationsinput og har kendskab til brug af et CRM-system.

Beskrivelse: Deltageren kan opbygge og anvende en kundedatabase i et eksisterende CRM-system og opstille søgekriterier i databasen med henblik på at markedsføre sig mod et udvalgt kundesegment, med det formål at skabe et loyalt og langvarigt kundeforhold.
Deltageren kan ud fra analyse af kundedata udvælge produkter til en bestemt kundegruppe i overensstemmelse med kundes forventede ønsker om produkttyper, producent, kvalitet mv.
Deltageren kan opbygge og arbejde med den CRM-styrede database så gældende lov om persondata overholdes.

Fagnummer: 40337 Opbygning/anvendelse af kundedatabase i CRM-system Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 428,00 Uden for målgruppe: DKK 1.370,30