Toggle navigation
Faglighed med et smil

Faglighed med et smil

Hos KursusCenter Syd finder du AMU- og efteruddannelseskurser inden for mange forskellige fagområder

Kunstig intelligens (AI) i markedsføring - Intro

Kort fortalt

Efter kurset har deltageren kendskab til fordele og ulemper ved AI-værktøjer, hvordan AI-sprogmodeller kan integreres i digitale markedsføringsopgaver og hvordan AI kan bidrage til at gøre markedsføring mere effektiv og relevant. Deltageren vil have kendskab til hvordan AI bruges til at analysere data, forbedre kundeengagement og udvikle kreative kampagner.

Hold

16-06-2025
Kunstig intelligens(AI) i markedsføring - intro
Efter kurset har deltageren kendskab til fordele og ulemper ved AI-værktøjer, hvordan AI-sprogmodeller kan integreres i digitale markedsføringsopgaver og hvordan AI kan bidrage til at gøre markedsføring mere effektiv og relevant. Deltageren vil have kendskab til hvordan AI bruges til at analysere data, forbedre kundeengagement og udvikle kreative kampagner.
Lindegaarden Kollund Gl. Kirkevej 25A 6340 Kruså
1 dag Daghold
18-06-2025
Kunstig intelligens (AI) i markedsføring - intro
Efter kurset har deltageren kendskab til fordele og ulemper ved AI-værktøjer, hvordan AI-sprogmodeller kan integreres i digitale markedsføringsopgaver og hvordan AI kan bidrage til at gøre markedsføring mere effektiv og relevant. Deltageren vil have kendskab til hvordan AI bruges til at analysere data, forbedre kundeengagement og udvikle kreative kampagner.
Lindegaarden Kollund Gl. Kirkevej 25A 6340 Kruså
1 dag Daghold
Info om fag

Målgruppe: Kurset er udviklet til faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder inden for digital markedsføring. Det er også relevant for marketingprofessionelle, der ønsker at opnå grundlæggende viden og kompetencer i brugen af AI-sprogmodeller til at optimere markedsføringsstrategier og -aktiviteter.

Beskrivelse: Deltageren kender til relevant lovgivning om generativ AI og markedsføring, samt potentielle etiske problemer ved brugen af generativ AI.
Deltageren får gennem praktiske eksempler og opgaver kendskab til AI-sprogmodeller, der kan anvendes til digital markedsføring.
Deltageren får gennem praktiske øvelser grundlæggende kendskab til anvendelse af generativ AI til målrettelse af markedsføring, herunder eks. design af indhold til blogindlæg, sociale medier og e-mail nyhedsbreve med AI-sprogmodeller.
Deltageren kan på grundlæggende niveau anvende AI-systemer i digital markedsføring, herunder etablere personlige kundeinteraktioner baseret på kundens adfærd og præferencer, samt medvirke til at øge synligheden af digitalt indhold gennem anvendelse af AI-baserede systemer.

Fagnummer: 22363 Kunstig intelligens (AI) i markedsføring - Intro Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 214,00 Uden for målgruppe: DKK 815,15 Er på følgende regionale positivlister: 6 Ugers