Toggle navigation
Faglighed med et smil

Faglighed med et smil

Hos KursusCenter Syd finder du AMU- og efteruddannelseskurser inden for mange forskellige fagområder

Omnichannel

Kort fortalt

Efter kurset kan du bruge omnichannel til at optimere jeres kundeservice igennem dataopsamling, automatisering og personalisering. Du kan derudover optimere arbejdsgange for kundeservicemedarbejdere og bruge den indsamlede data til at optimere på kunderejsen og understøtte salgsindsatser.

Hold

18-08-2025
Omnichannel
AMU fag afsluttes med en prøve Efter kurset kan du bruge omnichannel til at optimere jeres kundeservice igennem dataopsamling, automatisering og personalisering. Du kan derudover optimere arbejdsgange for kundeservicemedarbejdere og bruge den indsamlede data til at optimere på kunderejsen og understøtte salgsindsatser.
Mommark Mommarkvej 374 6470 Sydals
2 dage Daghold
Info om fag

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med digital kundeservice og salg eller i fremtiden skal arbejde med digital kundeservice og salg på tværs af kanaler.

Beskrivelse: Deltageren kan ved hjælp af en omnichannel strategi arbejde med kundeoplevelsen for at skabe en målrettet salgsindsats.

Deltageren kan tilrettelægge effektive arbejdsgange for medarbejdere, der for kunden resulterer i en sammenhængende oplevelse af brandet.

Endvidere kan deltageren tilrettelægge en sammenhængende effektiv service og kommunikation over for kunden.

Fagnummer: 49805 Omnichannel Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 428,00 Uden for målgruppe: DKK 1.370,30