Toggle navigation
Faglighed med et smil

Faglighed med et smil

Hos KursusCenter Syd finder du AMU- og efteruddannelseskurser inden for mange forskellige fagområder

Udvikling af e-koncepter og produktdifferentiering

Kort fortalt

Deltageren kommer bl.a. til at arbejde med valg og udarbejdelse af budskaber på nettet - den rigtige historie på rigtige side. Valg af kommunikationsform i forhold til markedssegmenter og hvilke fordele og ulemper er der ved netmedier.

Hold

09-10-2025
Udvikling af e-koncepter og produktdifferentiering
AMU fag afsluttes med en prøve Deltageren kommer bl.a. til at arbejde med valg og udarbejdelse af budskaber på nettet - den rigtige historie på rigtige side. Valg af kommunikationsform i forhold til markedssegmenter og hvilke fordele og ulemper er der ved netmedier.
Mommark Mommarkvej 374 6470 Sydals
2 dage Daghold
Info om fag

Målgruppe: Målgruppen for kurset er virksomhedsejere og ansatte i handels- og serviceerhvervet som vil starte eller udvide sit firma med e-forretning eller som ønsker at forbedre de eksisterende e-løsninger.Kurset er målrettet til amu-målgruppen, til medarbejdere der arbejder dagligt med salg og service, kommunikation og markedsføring.

Beskrivelse: Med udgangspunkt i firmaets kundeanalyse og e-strategi kan deltageren udvikle virksomhedens online koncept(er) og via web-profilering arbejde med produkt- og målgruppedifferentiering for at skabe salg.

Deltageren har kendskab til konceptudvikling i forhold til tema-websites og kan medvirke i udviklingen af firmaets e-koncept(er) ved at arbejde med storytelling og formulering og præsentation af budskaber, der underbygger produkternes egenskaber på Internettet.

Deltageren kender muligheder for at opnå en “word of mouth” marketing effekt via dialogintegration, og den effekt den har for virksomheden i forhold til de “features”, services og oplysninger som tilbydes online. Deltageren har desuden forståelse for kundeloyalitetsprogrammer, der kan tilbydes online og kan fremme salg.

Fagnummer: 45952 Udvikling af e-koncepter og produktdifferentiering Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 428,00 Uden for målgruppe: DKK 1.370,30